BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

cheer up !!!

[angerah cemerlang]


[ern+me+jia+vv]


[me+jia]


[take 1]
[boyss+mr.wong]


[take 2]


[boys+girls+mr.wong]


[li+jia]


[li+jia]


[me+li+jia]


[3 babo ]


[me+yuen]


[li+me]


[jia+sea-lion]


[me+sea-lion]


[jia wei+jia]


[li+wei+lion+me+kewei+yuen]


[me+kewei]


[take 1]
[jin+me]


[take 2]
[jin+me]


[leng nuii]


[leng nuii+me]


[leng nuii+kewei]


[babo joshua x) ]


[act cute]


[me so yamgong...x) saw me? ]


[hoho...me+bear play zipai..x.X ]


[babo joshua]


[me+jia]


[jia+me]


[babo+me]


[me+mr.wong]
[me so..ahem ahem...x) ]


[千手观音]


[try 2 kiss keli...x) ]


[vv+keli+jia]


[me+dioki]
love this..~!!




i'm so sorry...
babe i'm so sorry...


really very sry....sry....
ya...
i need 2 cheer up!!
gambate....~!!

0 comments: